تبلیغات
مطالب اینترنتی - مطالب اسفند 1396
 
مطالب اینترنتی
صفحه نخست         تماس با مدیر         پست الکترونیک        RSS         ATOM
 
 


خبرگزاری ایسنا: پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، سامسونگ بالاخره در جریان کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ از جدیدترین گوشی پرچمدار خود، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس رونمایی کرد.

به گزارش وب سایت gsmarena، کنگره جهانی موبایل که یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در عرصه علم و فناوری در جهان به شمار می‌رود، هم اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است. این رویداد از روز ۲۶ فوریه آغاز شده و تا اول مارس سال جاری ۲۰۱۸ میلادی یعنی از ۷ تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

گزارش‌ها، اخبار و شایعات بسیاری از سوی منابع مختلف درباره ویژگی و قابلیت‌های گوشی‌های جدید همچون گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ به گوش رسیده بود که همگی حاکی از حضور پرقدرت غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های فعال در این زمینه بود.

دیروز در نخستین روز از برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی این رویداد، سامسونگ سرانجام از گوشی جدید و پرچمداری که بسیاری از کاربران در انتظار آن نشسته بودند، رونمایی کرد تا بدین ترتیب به تمامی گمانه‌زنی‌ها و اما و اگرها پایان ببخشد.

البته بسیاری از تحلیلگران بلافاصله در صفحات کاربری شخصی خود در فضای مجازی نوشتند که منتظر محصول متفاوت‌تری از اس ۸ و اس ۸ پلاس بودند و حالا با معرفی اس ۹ و اس ۹ پلاس تا حدی متعجب و شاید هم مایوس شده‌اند چراکه بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو نسل از پرچمداران سامسونگ دقیقا همانند همدیگر است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر ۵.۸ اینچی

پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام

حافظه رم ۴ گیگابایتی

حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با امکان فیلم برداری اسلوموشن ۹۶۰ فریم بر ثانیه

دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت

مجهز به دستیار صوتی بیکسبی

حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم برای تشخیص هویت

سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو

این دسته از تحلیلگران بر این باورند که بسیاری از ویژگی‌های یاد شده دقیقا همانند نسل قبلی پرچمداران سامسونگ یعنی اس ۸ و اس ۸ پلاس است و تفاوت عمده و خاصی با آن ندارد اما برخی دیگر معتقدند که این گوشی نسخه پیشرفته‌تر و به روز شده نسل‌های پیشین است.

گفته می‌شود این محصول در چهار رنگ متفاوت و زیبا طی دو ماه ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

پایان اما و اگرها؛ گلکسی اس ۹ رونمایی شد

پایان اما و اگرها؛ گلکسی اس ۹ رونمایی شد

پایان اما و اگرها؛ گلکسی اس ۹ رونمایی شد



لینک منبع

مطلب پایان اما و اگرها؛ گلکسی اس ۹ رونمایی شد در سایت مفیدستان.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



وزیر صنعت، اعلام کرده که پیشنهاد خصوصی‌سازی ایران‌خودرو و سایپا به بورس داده شده است و چالشی در این راه وجود ندارد؛ اما سازمان گسترش و نوسازی صنایع معتقد است، باید سهام این بنگاه‌ها شفاف سازی شود.

محمد شریعتمداری،‌ درباره خصوصی سازی سایپا و ایران خودرو گفت:

هیچ گونه چالشی مقابل خصوصی سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و این کار باید به تدریج صورت بگیرد، در حال حاضر هم به بورس پیشنهاداتی داده شده است. بخش قانونی خصوصی شده و در میز هیأت مدیره ایران خودرو صندلی دارد و طبیعی است که این مسیر ادامه پیدا کند. آن بخش دولتی صرف که سهام شرکت سازمان نوسازی و توسعه صنعتی کشور است کمتر از ۱۵ درصد سهم دارد.

شریعتمداری

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت درخصوص کاهش تعرفه‌های خودروهای برقی عنوان کرد:

تعرفه خودروهای برقی در حال حاضر همان ۵ درصد قبل است که ۴ درصد را مطابق قانون نمی‌توانیم تغییر دهیم و یک درصد هم حداقل نرخ تعرفه‌های قانونی است.

وی درباره انتقاد تولید کنندگان داخلی مبنی بر این که عملکرد وزارت صنعت منجر به نابودی تولید شده است، گفت:

وزرات صنعت، معدن و تجارت وارد کننده هیچ چیز نیست، همه واردات کالا از طریق بخش‌های دولتی انجام می شود و عمده آن چه وارد می‌شود بر اساس تعرفه‌های مصوبی است که دولت تصویب کرده است. هیچ‌گونه کار سلیقه‌ای در دولت وجود ندارد و تمامی کارهای که انجام می‌شود بر مبنای مقررات حاکم است.

منصور معظمی

از سویی دیگر، منصور معظمی مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ با اشاره به روند خصوصی سازی در خودروسازی گفت:

آن چیزی که امروز وجود دارد با خصوصی‌سازی واقعی فاصله زیادی دارد باید سهام این بنگاه‌ها شفاف سازی شود و به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد حالا این بخش خصوصی داخلی یا خارجی باشد مهم نیست.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، در خصوص فعالیت بین المللی قطعه‌سازان و خودروسازان اظهار داشت:

تاکنون در بخش قطعه سازی ۱۳ قرارداد خارجی امضا شده و در بخش خودروسازی نیز توانستیم ۶ قرارداد با شرکت‌های بزرگ بین المللی امضا کنیم که در تمامی آنها خودروسازهای طرف خارجی مکلف شده‌اند کیفیت تولید قطعه سازان داخلی را ارتقا دهند به طوری‌که تولید آنها قابل رقابت در بازارهای بین المللی باشد.

صنعت خودرو و قطعه‌سازی ما متاثر از سیاست‌های پولی و بانکی کشور است یک خودروسازی مگر چقدر سود کسب می کند که بخواهد ۲۴ درصد سود بانکی پرداخت کند. در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی خودروسازان و قطعه‌سازان سود بانکی است و لازم است بانک‌ها به صورت دیگری به این صنعت نگاه کنند البته در همین خصوص صحبت‌های مفیدی نیز با رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم و ایشان نیز قول همکاری دادند.



لینک منبع

مطلب خصوصی سازی خودروسازان؛ در دستور کار دولت در سایت مفیدستان.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : نویسنده
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :